|
Tekst wprowadzający: Kazimierz Szewczyk
Udział wzięli: Barbara Chyrowicz, Monika Florek-Moskal, Włodzimierz Galewicz,
Krzysztof Marczewski, Andrzej Muszala, Marek Olejniczak, Janina Suchorzewska, Anna
Szczęsna, Marcin Waligóra.
|
|
Tekst wprowadzający:
|
|
Kazimierz Szewczyk |
|
|
|
Głosy w dyskusji:
|
|
Marcin Waligóra |
Nauczanie bioetyki w Polsce |
|
|
Krzysztof Marczewski |
Edukacja bioetyczna w Polsce i Europie, w perspektywie naszej prezydencji w roku 2011 |
|
|
Anna Szczęsna |
Uwagi do wprowadzenia K. Szewczyka "Edukacja bioetyczna w Polsce - analiza problemu, opis trudności i propozycja zadań na najbliższą przyszłość" |
|
|
Marek Olejniczak |
Kilka uwag o "Edukacji bioetycznej w Polsce K. Szewczyka" |
|
|
Włodzimierz Galewicz |
Trzy tryby edukacji bioetycznej, czyli jak uczyć uczących |
|
|
Kazimierz Szewczyk |
Również i w Polsce kształcenie nauczycieli bioetyki jest potrzebą chwili - uwagi na marginesie tekstu Marka Olejniczaka |
|
|
Krzysztof Marczewski |
Dwa krótkie przypomnienia |
|
|
Barbara Chyrowicz |
Uwagi o rozumieniu i nauczaniu bioetyki |
|
|
Anna Szczęsna |
Demokratyczne społeczeństwo a etyka lekarska - głos w dyskusji |
|
|
Włodzimierz Galewicz |
O nauczycielach bioetyki i naszym powracaniu do Europy |
|
|
Andrzej Muszala |
Głos w dyskusji na temat nauczania bioetyki w Polsce |
|
|
Barbara Chyrowicz |
Jeszcze o "sytuacji macierzystej" bioetyki |
|
|
Marek Olejniczak |
Czy bioetyka jest nauką? Czy jest w ogóle czego nauczać? |
|
|
Monika Florek-Moskal |
Bioetyka dla najmłodszych |
|
|
Marcin Waligóra |
Uwagi do głosu Marka Olejniczaka |
|
|
Kazimierz Szewczyk |
Horrendum z ukrytym curriculum? |
|
|
Anna Szczęsna |
O co właściwie chodzi w nauczaniu bioetyki? |
|
|
Barbara Chyrowicz |
Poglądy i oceny |
|
|
Kazimierz Szewczyk |
Wątpliwości metodologiczne i kształcenie bioetyków |
|
|
Głosy uzupełniające:
|
|
Janina Suchorzewska |
Uwagi do wprowadzenia prof. K. Szewczyka: "Edukacja bioetyczna w Polsce" |
|